اثر پروانه ای در بازاریابی

0

💎✨اثر پروانه ای (Butterfly Effect) در بازاریابی چیست ؟

اثر پروانه ای اصطلاحی است که اولین بار ادوارد لورنز برای تشریح اثر عوامل به ظاهر بدون ارتباط به یک واقعه بزرگتر به کار برد ، ” بال زدن یک پروانه در تایلند می تواند باعث ایجاد یک طوفان تورنادو در تگزاس شود!”

در بازاریابی این مفهوم به فعالیت های کوچک در ظاهر غیر مرتبط به هم اطلاق می شود . شبکه های اجتماعی یک نمونه بی نظیر برای اثرپروانه ای در بازاریابی می باشد . یک محصول محلی که با ذوق و خلاقیت یک هنرمند تولید شده است و از طریق اینستاگرام منتشر شده است ممکن است یک تاجر ثروثمند را مجذوب خود کند .

یک تغییر کوچک در طراحی یک رستوران ممکن با اثر پروانه ای تاثیر زیادی در فروش رستوران داشته باشد .

موضوعی که باید در مورد اثر پروانه در بازاریابی به خاطر سپرد اینست که فعالیت های هر چند کوچک در مورد معرفی خود و محصول خود را به تاخیر نیاندازید همین فعالیت های کوچک ممکن است در کسب و کار شما طوفان به راه بیاندازد.

اگه این مطلب رو دوس داشتید به اشتراک بذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

این مطالب هم رو هم بخونید

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت اطلاعات زندگنامه نسیم حیدریی به صفحه تایم لاین مراجعه فرمائید.

ایمیل : info@nassimheidari.ir

موبایل:  09121908715